دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان در امر مردمی سازی دولت از استقبال خوب مردم و گروه های جهادی و مردمی در خصوص اجرای طرح شهریاران در استان خبر داد.

استقبال خوب مردم سیستان و بلوچستان از اجرای طرح شهریاران

به گزارش قدس آنلاین، رضا جعفری افزود: طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده ها، طرح های اجرا شده و قابل اجرا با محوریت مردم است که ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی، حلقه های میانی، گروه های مردمی و جهادی و سازمان های مردم نهاد در سیستان وبلوچستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: ثبت نام در این طرح از ابتدای مهرماه آغاز شده که خوشبختانه در همین مدت کوتاه مورد استقبال خوب جامعه هدف قرار گرفته و طبیعتاً تا مدت زمان قانونی تعیین شده بر کمیت و کیفیت طرح های نیز افزوده خواهد شد.

به گفته جعفری؛ این طرح در ۷ محور در استان اجرایی می شود که تا امروز حوزه های اقتصادی، عمرانی و کشاورزی و محیط زیست به ترتیب ۳۲، ۲۰ و ۱۳ درصد بیشترین آمار کلی را به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: علاقه مندان تا ۲۰مهر ماه مهلت دارند تا علاوه بره سه حوزه ذکر شده، در بخش های ادیان مذاهب، فرهنگی اجتماعی و هنر و رسانه، بهداشت و سلامت و علمی پژوهشی نیز ثبت نام کرده و از مزایای طرح شهریاران بهره مند شوند.

دستیار ویژه استاندار استان تاکید کرد: نخبگان و اساتید دانشگاهی و گروه های مردمی می توانند با ارسال عدد یک به شماره تلفن ۰۹۹۶۵۲۲۳۴۰۶ ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام در طرح شهریاران اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.