ظهر امروز و در آستانه دیدار دو تیم نساجی مازندران و الهلال عربستان از سری مسابقات فوتبال جام باشگاه های آسیا، پرچم ببرها در میدان امام قائمشهر به اهتزاز درآمد.

اهتزاز پرچم ببرها در میدان امام قائمشهر

به گزارش قدس آنلاین، دوتیم فوتبال نساجی مازندران و الهلال عربستان، در چارچوب رقابتهای آسیایی،  فردا شب در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت و این در حالی است که نساجی میزبان این بازی است و باید در وطنی قائمشهر، پذیرای نیمار و تیمش می بود ولی به دلیل محیا نبودن زمین و کمبود بسیاری از امکانات،  این بازی در تهران برگزار می شود.

مردم مازندران و به ویژه قائمشهری ها که علاقه خاصی به نساجی،  این تیم ریشه دار شمال کشور دارند،  از یک هفته پیش در تب و تاب تهیه بلیط برای حضور درورزشگاه آزادی هستند تا بتوانند تیم محبوب خود را از نزدیک تشویق کنند.

تمام شهر،  پر شده از شور و هیجان فوتبالی، گویی قرار است یکی از بازیهای جام جهانی برگزار شود،  گرچه شورو حال نساجی چیها همان حس و حال است که هیچ قلم و تصویری توانایی انعکاسش را ندارد و فقط باید این شور را با عمق جان و با چشم دید و حس کرد.

ظهر امروز و در آستانه دیدار دو تیم نساجی مازندران و الهلال عربستان از سری مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا، پرچم ببرها در میدان امام قائمشهر به احتزاز درآمد.

این کار فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر قائمشهر،  شور فوتبالی را بیشتر کرد تا فوتبال دوستان قائمشهری و عاشقان نساجی را در خطه سرسبز مازندران  دلگرم تر کند.

گرچه شاید شانس برد شاگردان مهدی رحمتی بر روی کاغذ در بازی فرداشب مقابل الهلال کم باشد، ولی روحیه نساجی چی ها با توجه به برد در بازی نخست در مقابل نماینده هند و کسب 3امتیاز بازی و قرار گرفتن در صدر این گروه، بسیار خوب است و امیدواریم،  نساجی در بازی فردا هم بتواند دل هوادارانش را شاد کند.
  تیم فوتبال نساجی مازندران،  فردا شب و از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.