هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان در شرایطی پیگیری شد که مس کرمان و پارس جنوبی جم در خانه شکست خوردند اما نفت مسجدسلیمان این هفته را با برد خانگی به پایان برد.

لیگ آزادگان؛ ۲ میزبان شکست خوردند، مسجدسلیمان برد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ آزادگان با برگزاری سه‌دیدار پیگیری شد، در یکی از این بازی‌ها مس کرمان در دیداری خانگی به مصاف فجر سپاسی رفت، نیمه اول این بازی بدون گل خاتمه یافت اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۹ علی فتحی برای فجر گلزنی کرد تا نماینده شیراز در آستانه یک برد شیرین قرار بگیرد. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید.

در دیگر بازی برگزار شده پارس جنوبی‌جم میزبان مس شهر بابک بود،‌ علی‌اکبر کربلایی در دقیقه ۱۱ اولین گل بازی را برای مس به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با برتری تیم میهمان همراه باشد. در نیمه دوم حمید گلزاری و علیرضا ولی زاده در دقایق ۶۳ و ۸۲ برای مس گلزنی کردند تا این بازی با شکست ۳ بر صفر میزبان خاتمه یابد.

نفت مسجدسلیمان هم در دیداری خانگی پذیرای خلیج فارس ماهشهر بود، میزبان در این بازی خیلی زود به گل رسید و رضا رضایی در دقیقه ۸ دروازه نماینده ماهشهر را باز کرد، نتیجه‌ای که تا پایان حفظ شد و مسجدسلیمان این هفته را برد خانگی به پایان برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.