اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان سرمایه جاودانی بشریت است، گفت: جدایی انسان‌ها از قرآن و اهل بیت (ع) مهمترین رویکرد دشمن است.

جدایی انسان‌ها از قرآن و اهل بیت (ع) مهمترین رویکرد دشمن است

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر دوشنبه در آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم اظهار داشت: اکنون خداوند متعال این توفیق ارزشمند را کرامت فرمود که حافظان و قاریان در دامان پر افتخار قرآن کریم بهره‌مند شوند که خود و دیگران را سیراب کنند.

وی تاکید کرد: عالم امروز میدان تمرین و فردا میدان مسابقه است و افرادی که لباس خدمت، مجاهدت و سبقت در خیر را می‌پوشند و مردانه در عرصه‌های علم، دانش، تقوا و فضیلت برای جهاد اکبر و اصغر ایستادگی می‌کنند، برندگان واقعی این مسابقه هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: خدا را شاکریم که اکنون مسیر قرآن و اهل بیت (ع) برای تمام افراد جامعه هموار شده است.

آیت الله دری نجف آبادی احیای قرآن را از ویژگی‌های عصر امروز دانست و گفت: اکنون به موجب انقلاب اسلامی سفره معارف دین، در سرزمین مقدس جمهور اسلام گسترده شده و جمهوری اسلامی به عنوان پایگاه قرآن، عزت و شرف مطرح است.

وی از قرآن کریم به عنوان سرمایه جاودانی بشریت یاد کرد و افزود: حافظان قرآن به فرشته و بهشت رضوان تبدیل می‌شوند که ماده اولیه آن در دنیا شکل می‌گیرد و در عالم برزخ بروز و حقیقت کشف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: نوجوانان و جوانان نباید تحت تأثیر دسیسه‌های شیاطین جامعه قرار گیرند و در مقابل شگردهای خبیث و شیاطین داخلی و خارجی باید هوشیار باشند.

آیت الله دری نجف آبادی، جدایی انسان‌ها از قرآن و اهل بیت (ع) را مهمترین رویکرد دشمن دانست و گفت: قرآن مسیر هدفمندی است که انسان را به قله‌های کمال و معرفت می‌رساند از این رو می‌طلبد همگان قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

در این آئین ۱۱ نفر از حافظ قرآن کریم تجلیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.