رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اشغالگری آمریکا، استقلال رژیم صهیونیستی را به سخره گرفت.

محمود عباس: آمریکا، فلسطین را اشغال کرده است

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز سه‌شنبه به شدت از اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکا انتقاد کرد.

روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» به نقل از عباس گزارش داد: «زمانی که می‌گوییم اسرائیل روز استقلال خود را جشن گرفته، باید بگوییم که از چه کشوری مستقل شده است؟ چه کسی اسرائیل را اشغال کرده بود که بخواهد سالگرد رهایی از این اشغالگری را جشن بگیرد؟»

وی با بیان اینکه استقلال رژیم صهیونیستی، یک دروغ بزرگ است، در جریان سخنرانی در همایشی تحت عنوان «زندگی دیجیتال و نوآوری»، تأکید کرد: این آمریکاست که فلسطین را اشغال کرده است.

عباس که همیشه به داشتن روابط خود با رژیم صهیونیستی مشهور است، گفت: چند روز پیش، دیدید که همسایگانتان (صهیونیست‌ها) چگونه علیه زن جنگ به پا کردند؛ زیرا او (زن) را جنس نجسی می‌دانند که نباید در تظاهرات در کنار مرد راه برود.

رژیم صهیونیستی چند روز پیش شاهد درگیری‌های گسترده در تل‌آویو بود. درگیری‌ها در مرکز تل‌آویو در جریان مراسم‌های مربوط به روز غفران رخ داد؛ طی این مراسمات گروه‌های مذهبی افراطی برای جداسازی مردان و زنان در میادین و خیابان‌های شهر تلاش می‌کردند که با اعتراض شهرک‌نشینان مواجه شدند.

محمود عباس در کنایه به صهیونیست‌ها گفت که زنان سهم مهمی از پیشرفت علمی در فلسطین را به دست آورده‌اند و «برخورد ما با زنان با برخورد صهیونیست‌ها، قابل مقایسه نیست».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.