رئیس سازمان صداوسیما گفت: هویت‌محوری شعار رسانه ملی است و جشنواره موسیقی اقوام یکی از مصادیق بارز این شعار و رویکرد است.

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکرد هویت‌محوری رسانه ملی است

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، جبلی امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام که هم‌اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره و تبریک میلاد رسول اکرم، با اشاره به سفر خردادماه وی به کردستان و نشست با ادبا و فرهیختگان استان، اظهار کرد: با توجه به غنای فرهنگی پیشنهاد این جشنواره مطرح شد و استاندار با تاکید بر میزبانی استان این رویداد را پذیرفت هر چند فکر نمی‌کردیم این جشنواره در این بازه زمانی کوتاه با این کیفیت برگزار شود.

وی افزود: اینکه کردستان میزبان ۱۸ قوم ایرانی و از چهار گوشه ایران است مایه تقدیر و تحسین همه است و امیدوارم این شروع نویدبخش در سال‌های آینده به شکلی بهتر و با همین جدیت برگزار شود.

وی افزود: در طول یک هفته صداوسینا در جشنواره شعر وادب و هنر مشارکت داشته است، که همین هفته مهمان مردم سیستان و بلوچستان بودم و ظرفیت شعر و موسیقی این استان متفاوت و هماهنگ را شاهد بودم.

وی ادامه داد: میزبانی یک جشنواره بین‌المللی شعر با حضور شعرای کشورهای مختلف بودبم و جشنواره موسیقی اقوام هم در سنندج که امشب اختتامیه ان برگزار می‌شود و پنجشنبه همین هفته نیز گیلان میزبان پیرغلامان خواهد بود.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: این اهتمامی که همکاران ما در سازمان صداوسیما با همکاری جدیت و عزم و اراده و همراهی مردم امیدوار کننده است و در دوره مدیریت و این دوره تحولی مدنظر است.

جبلی اذعان کرد: بخش زیبایی از فعالیت‌های این دوره، موسیقی و شعر و ادب فارسی و شعر و ادب اقوام ایرانی است و این گل‌های زیبای فرش ایران را ساخته است و جشنواره موسیقی اقوام در صدر فعالیت‌های رسانه ملی است و این از مصادیق شعار هویت‌محوری رسانه ملی می‌دانیم و ما پاسخگوی توقع بجای مردم هستیم.

وی همچنین یادآور شد: همه ایران جشن میهمانی احمد را ستایش کردند که به صورت گسترده در سنتدج و سایر شهرهای کردستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.