نهمین شماره ماهنامه «کتاب رضوی» انتشارات آستان قدس رضوی با نگاهی به موضوع وقف در پرونده‌ای با عنوان «وقف، چشمه همیشه جاری» منتشر شد.

به کوشش انتشارات آستان قدس رضوی؛ نهمین شماره ماهنامه «کتاب رضوی» منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین: در نهمین شماره ماهنامه اختصاصی کتاب رضوی ، انتشارات آستان قدس رضوی و در بخش کتاب رضوی، ضمن معرفی کتاب دعبل و زلفا در سه یادداشت به نام‌های لکه ابر نقره‌ای بر فراز آسمان دجله، رمان با چاشنی عشق، ماه روی بازار، با این کتاب آشنا خواهید شد.
پرونده «وقف، چشمه همیشه جاری» از موضوعات خواندنی این شماره از ماهنامه کتاب رضوی است که در آن گفتگو، یادداشت و مطالبی از حسین زند، نویسنده رمان عمارت پیر با عنوان «نوشتن درباره یک قلک ابدی»؛ حجت‌الاسلام بیدرام درباره «وظایف آحاد افراد جامعه درباره وقف و واقف»و مصاحبه با حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی، نویسنده مجموعه 10 جلدی فرهنگ وقف را مطالعه خواهید کرد. علاوه بر آن گفتگو با حجت‌الاسلام دکتر اصغری، مدیر توسعه وقف و مشارکت‌های اجتماعی بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با عنوان «همه می‌توانند واقف رضوی باشند» هم از موضوعات خواندنی این ماهنامه است.

تازه‌های نشر و یادداشتی از دکتر مهدی فردوسی مشهدی در مورد معیارهای اثربخشی ادبیات دینی کودک و نوجوان، در کنار معرفی نویسنده پرتلاش محمداسماعیل حاجی علیان، با عنوان نویسندگی و بومی گرایی و معرفی اثری از او به قلم خودش با عنوان «داستانی از زمانه معاصر » از دیگر مطالبی است که در این شماره از ماهنامه مطالعه می‌کنید.
معرفی کتاب «مادربزرگ منتظر است»، با قلم شیوا و روان فاطمه آقاخانی در کنار اخبار و مطالبی  از جلسات متعدد نقد و بررسی کتاب‌ها از مواردی است که شما را به خواندن این شماره از ماهنامه ترغیب می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.