با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای پیگیری حقوق عامه، خط هوایی جدید از سوی شرکت هواپیمایی چابهار خدمات پروازی در استان بوشهر ارائه می‌شود.

اختصاص خط هوایی جدید به استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مهرانگیز صبح امروز در نشست بررسی مشکلات پروازی بوشهر با اشاره به نشست با مدیرعامل شرکت هواپیمایی چابهار و بازرس و مسئول پیگیری دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر حل مشکلات پروازی است که در این راستا در این نشست با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه مقرر شد در روزهای آینده پرواز تهران به بوشهر و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی چابهار برقرار شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با پیگیری صورت گرفته با دیگر شرکت‌های هواپیمایی تفاهم شده تا نسبت به پرواز بوشهر به مشهد و دیگر نقاط کشور اقدام شود.

وی با اشاره به این اقدام برای بالابردن سطح خدمات‌دهی پروازی در استان بوشهر تصریح کرد: استفاده کردن از حمل و نقل ایمن و با کیفیت یکی از مصادیق حقوق عامه است که در این راستا پیگیری لازم برای استفاده از این خدمات توسط دادگستری استان بوشهر صورت می‌گیرد.

مهرانگیز توجه به حقوق عامه از رسالت‌ها و مأموریت‌های دادگستری استان بوشهر دانست و تأکید کرد: برای تحقق حقوق عامه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.