رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا با حضور در هانگژو با مسئولان ارشد شورای المپیک آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد. 

پاورلیفتینگ در آستانه ورود به بازی های آسیایی

به گزارش قدس آنلاین، گاستون پاراژ رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ(IPF) و فرشید سلطانی رئیس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا(APF) به دعوت مسئولان شورای المپیک آسیا و مسئولان کمیته برگزاری بازی های آسیایی در هانگژو محل برگزاری نوزدهمین دوره بازی های آسیایی حاضر شدند.

پاراژ، سلطانی و چند تن‌ دیگر از مسئولان فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ طی روزهای اخیر جلساتی را با مسئولان ارشد OCA برگزار کرده و از نحوه برگزاری رقابت ها در رشته های مختلف بازدید کردند.

فرشید سلطانی، رئیس ایرانی کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا در این خصوص گفت: جلسات خوب و مثبتی را برگزار کردیم و فکر می‌کنم شرایط مهیاست تا احتمالا در دوره بعدی بازی ها در سال ۲۰۲۶ که در ناگویای ژاپن برگزار می شود، شاهد اضافه شدن پاورلیفتینگ هم باشیم. البته پاورلیفتینگ در بازی های جهانی حضور دارد و مسیر برای ورود این رشته به بازی های آسیایی هموار است.

وی در خصوص اینکه ایران چقدر شانس کسب مدال در این رشته دارد، گفت: تیم ما در آسیا حرف اول را می زند و قطعاً با ورود به بازی های آسیایی پاورلیفتینگ می تواند مدال های خوشرنگی‌ را به کاروان ایران اضافه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.