استاندارهمدان گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی همدان با حضور ۱۱۰ ناشر از سراسر کشور از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود.

همدان میزبان ۱۱۰ ناشر کتاب در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قاسمی فرزاد درجلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملّی هشت هزار شهید استان همدان هماهنگی ها برای برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس کشور در محل نمایشگاه دائمی همدان انجام شده است.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه ظرفیت مطلوبی برای معرفی کتاب‌های شهدا، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ کتابخوانی و بکار گیری ظرفیت های استان است.

وی ادامه داد: محل برگزاری کنگره شهدا با هم افزایی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به مدت چهار شب از ۱۶ تا ۱۹ مهرماه در ورزشگاه شهید سلیمانی پیش بینی شده است و زیرساخت ها به نحو مطلوبی آماده سازی شود.

استاندار همدان گفت: پیش بینی تغذیه و اسکان ناشران، برپایی غرفه های عفاف و حجاب، کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای نمایش‌ها و سرودهای خیابانی، تامین ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان و فضا سازی شهری و تبلیغاتی در دستور کار دستگاه های اجرایی و شهرداری قرار گیرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: هماهنگی حضور اقشار مختلف از شهرستان‌ها توسط فرمانداران، هماهنگی حضور دانش آموزان و دانشجویان، اطلاع رسانی توسط صدا و سیما، دعوت از استانداران و فرماندهان کشور، فضاسازی تبلیغی در راستای معرفی شهدای شهرستان ها به نحو مطلوب انجام شود.

وی اظهار داشت: توزیع ۷۰۰ میلیون تومان بن تخفیف خرید کتاب از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با کمک دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با تاکید بر تقویت هر چه بیشتر بنیان های امنیت و اقتدار گفت: تدابیر لازم از نظر امنیت، صوت و نور در ورزشگاه شهید سلیمانی (محل برگزاری اجلاسیه) انجام شود.

قاسمی فرزاد با قدردانی از هماهنگی برای بازدید دانش آموزان سراسر استان از باغ موزه دفاع مقدس شهر همدان افزود: در سال تحصیلی جدید نیز عزیمت دانش آموزان به باغ موزه به طور رایگان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.