دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از ابلاغ برنامه آموزشی رشد و تعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

ابلاغ برنامه آموزشی رشدوتعالی مشاغل روابط عمومی دستگاه های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: برنامه آموزشی مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی پس از ۱۷ سال بازنگری و در ۳۵ عنوان و ۵۷۸ ساعت طراحی شده است.

وی با قدردانی از اهتمام و همکاری حوزه معاونت نیروی انسانی و امور جذب، بکارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: عناوین دوره‌ها در کارگروه آموزش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت توسط تعدادی از استادان و مدرسان دانشگاه‌ها و مشارکت جمعی از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی‌ها تهیه و به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت افزود: برنامه آموزشی رشد و تعالی حرفه‌ای متصدیان مشاغل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای سطوح مدیریتی و کارشناسی طراحی شده است و در این برنامه پیامدهای کلی مورد انتظار پس از شرکت در هر دوره آموزشی تدوین و ابلاغ شده است.

صالحی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تحولات عرصه رسانه و انتظارات از حوزه اطلاع رسانی دولت، دوره‌های آموزشی منجر به ارتقا مهارت‌ها و منشأ تحول در عملکردهای اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.