همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی رژه اقتدار و مسابقات موتور سواری با حضور ٨٠٠ نفر از یگان های ویژه و پلیس یاران موسسات حفاظتی و مراقبتی استان در پیست ثامن برگزار شد.

برگزاری رژه اقتدار و مسابقات موتور سواری در مشهد مقدس
عکس تزئینی است

به گزارش قدس خراسان، این مسابقات روز جمعه و در دومین روز هفته فراجا در پیست موتورسواری ثامن در جاده شاندیز با حضور بیش از پنج هزار تماشاچی برگزار شد.

رئیس اداره انتظام پلیس پیشگیری فراجا گفت: شعار امسال هفته فراجا« شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» است» و در راستای نهادینه شدن این شعار اقدامات مختلفی برنامه ریزی شده است.

سرهنگ حمید متقی افزود: امروز مسابقات موتورسواری در سطح خوبی برگزار شد و تلاش شد قانون‌مداری و قانون پذیری در رانندگی مورد تاکید قرار گیرد.

وی گفت: این مسابقات این ظرفیت را دارد تا در سالهای آینده در کل کشور برگزار و فعالیت موسسات حفاظتی به مردم معرفی شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز افزود: این مسابقات همزمان با هفته نیروی انتظامی و با هدف قدردانی از تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی در خراسان رضوی برگزار شده است.

سرهنگ محمد دولخانی گفت:شعار هفته فراجا در سال جاری « شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» است و تلاش می شود با همراهی مردم این شعار محقق شود.

مسابقات موتورسواری به مناسبت هفته فراجا با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در جاده شاندیز و در پیست موتور سرعت در ۱۲ کیلومتری مشهد برگزار شد.

١٣ مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته فراجاست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.