با وجود تلاش رسانه‌های معاند برای تبدیل ماجرای خانم آرمیتا گراوند، دانش‌ آموز ۱۶ ساله‌ای که چند روز پیش در ایستگاه مترو شهدای تهران، بیهوش و به بیمارستان فجر منتقل شد، به یک ماجرای آشوب‌زا در کشور، با اقدام به موقع توسط مسئولان و رسانه ملی این موضوع به خوبی در فضای رسانه‌ای کنترل و خنثی شد.

اطلاع‌رسانی صادقانه و بهنگام؛ عامل شکست توطئه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر  رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با قدس در پاسخ به این پرسش که چرا موج ضدانقلاب در موج سواری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده، معتقد است: امروز مردم به خوبی از اوضاع سیاسی و دشمنان انقلاب مطلع هستند و می‌دانند برای گرفتن اطلاعات و خبرهای صحیح چه مسیری را طی کنند تا دچار انحراف نشوند.

وی با اشاره به  اقدامات رسانه‌های معاند در یک‌سال اخیر برای ایجاد آشوب در جامعه افزود: ضدانقلاب همواره از هر مسیری به دنبال ایجاد تنش و آشوب در بسترهای جامعه به ویژه جوانان است، آن‌ها بر اساس مسائل دروغ، شایعات و مطالب غیر واقعی همواره به دنبال فضاسازی در جامعه هستند.

پژمانفر تصریح کرد: با هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی کشور تمامی تلاش‌های یک ساله آن‌ها در موضوع آشوب نه تنها میسر و نتیجه‌بخش  واقع نشد، بلکه موجب شد جلو بسیاری از فضاسازی‌های ناسالم و تنش‌زای آن‌ها  در کشور  توسط  سربازان گمنام امام زمان(عج) مسدود و بسیاری از عاملان دشمن در کشور بازداشت و تحویل مراجع قضایی شوند.

 رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به رابطه خوب میان مردم و مسئولان در یک‌سال اخیر پرداخت و گفت: امروز آنچه در فضای جامعه به خوبی آشکار شده، این است که مسئولان در رده‌های مختلف مسائل را به‌صورت صادقانه با مردم در میان می‌گذارند و همین امر منجر شده مردم نسبت به آن‌ها اعتماد بیشتری داشته باشند؛ به‌طوری‌که هم مردم و هم مسئولان کارها را با صداقت، همیاری و  همکاری یکدیگر در کشور جلو می‌برند.

 وی در ادامه افزود:  باید همواره  مسئولان در رده‌های مختلف ( قوه مجریه و مقننه) تلاش کنند صادقانه به مردم حرف‌ها را منتقل کنند و از طرف دیگر اگر مردم مشکل و یا درخواستی داشتند، از طریق دستگاه‌های رسمی در کشور مسائل و موضوعات مدنظر خودشان را با مدیران در میان بگذارند.

پژمانفر در رابطه با اینکه دیگر رسانه‌های معاند جایی در نگاه مردم به‌ویژه جوانان عزیزمان در کشور ندارند، ادامه داد: امروز دست رسانه‌های بیگانه ( صهیونیستی و غربی ) برای ملت ایران باز شده و به خوبی مطلع هستند هدف اصلی آن‌ها به انحراف کشاندن مسیر اصلی کشور از پیشرفت و آبادانی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر به خوبی شاهد آن بودیم این رسانه‌ها هیچ توفیقی در همراه کردن مردم  با خود در مورد سالگرد فتنه سال گذشته (۱۴۰۱) نداشتند، به‌طوری‌که به شکست خود در این مورد بارها اذعان کردند. آگاهی همراه با بصیرت‌افزایی در میان جوانان ما نشان‌دهنده شناخت مردم از توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان است.

نصرالله پژمانفر در ادامه افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه‌گری و خباثت علیه ملت ایران برنمی‌دارد و از هر مسیری برای ضربه زدن به نظام  جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند و در واقع ماهم  از دشمن انتظار منطقی نخواهیم داشت.

وی در رابطه با اینکه باید مسئولان نگذارند زمینه‌ای برای سوء‌استفاده دشمن در کشور به وجود بیاید، به موضوع هفته گذشته در مترو تهران اشاره کرد و گفت: حادثه‌ای که در مترو برای یک دانش‌آموز دختر به وجود آمد، اگر اقدامات اولیه و گزارش‌هایی درباره این حادثه توسط رسانه‌ها انجام می‌شد ما امروز شاهد دروغ‌پردازی و مانور رسانه‌های معاند در کشور نبودیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: تجربه به اثبات رسانده هر کجایی که اخبار اولیه توسط رسانه‌ها منعکس شود، دشمن به‌طور کامل خلع سلاح شده ودیگر هیچ اقدامی نمی‌تواند علیه کشور انجام دهد.هرچند در موضوع اخیر در مترو تهران این مسئله تا حدودی بیان شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.