استاندار قم با بیان اینکه ارائه خدمت از سوی دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان براساس زمان‌بندی مناسب باشد، گفت: تاخیر در حل مشکلات مردم از سوی دستگاه‌ها برای مدیریت استان ترک فعل حساب شده و بخشودنی نیست.

مدیریت استان قم با سوداگری مسکن مبارزه خواهد کرد

به گزارش قدس انلاین به نقل فارس هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان عصر امروز به ریاست سیدمحمد آقامیری و با حضور برخی مدیران کل‌ دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم در سالن امام جواد برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی همچون بررسی طرح تفضیلی فاز اول شهرک پرنیان، تهیه و ساخت شهرک لجستیک و... بررسی شد.

استاندار قم در این جلسه درخصوص اهمیت موضوع مسکن در دولت سیزدهم اظهار داشت: به دلیل عدم توجه به موضوع تولید مسکن در دولت قبلی، با افزایش تقاضا مواجه شده که در نتیجه افزایش نجومی قیمت‌ها را شاهد هستیم.

وی افزود: افزایش تولید مسکن یکی از مسائلی بود که از روز اول دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و در این ۲ سال اخیر ده‌ها هزار واحد ساخته و تحویل مردم داده شده است.

آقامیری تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای تامین مسکن استان تاکید کردم که خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و خریداران این فیش‌ها هرگز تحت حمایت محاکم قضایی نخواهند بود.

وی ادامه داد: دادستان محترم قم هم دستوری به همه مشاورین املاک ابلاغ کرده است که از خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن خودداری کنند. مدیریت استان از هر ابزاری استفاده خواهد کرد تا از سوداگری مسکن جلوگیری کند.

استاندار قم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه تاخیر در حل مشکلات مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی و دولتی بخشودنی نیست و ترک فعل حساب می‌شود، گفت: هفته گذشته در جلسه‌ای که با رئیس محترم جمهور داشتم ایشان تاکید کردند که استانداران حل مشکلات مردم را اولویت قرار داده و تاخیر در حل مشکلات مردم در دستگاه‌ها را با جدیت پیگیری کنند.

وی در پایان عنوان داشت: مدیران کل استان در نظر داشته باشند که ارائه خدمت دستگاه مربوطه‌شان بر اساس زمان‌بندی مناسب باشد. 

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.