در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان در معیت اصحاب رسانه، از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه رونمایی شد.

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رئیس خانه صنعت و معدن استان که با رویکرد هم اندیشی و تبیین سیاست‌های کارآمد جهت برگزاری موثرتر این جشنواره صورت گرفت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تشریح بازخورد تجربه همکاری صنعتگران و کارآفرینان با حوزه فرهنگ و رسانه و دیده شدن هرچه بیشتر توفیقات صنعتگران ایرانی در عرصه جهانی، اظهار امیدواری کرد با ادامه این هم افزایی در حوزه های صنعت و رسانه، شاهد روشنگری‌های مؤثرتری در عرصه فعالیت صنعتگران و کارآفرینان باشیم. 

ابراهیمی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این دیدار گفت: با هدف ایجاد خیزش رسانه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار، "ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه" توسط ‌خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه مهمترین ابزار توسعه، گفتگو است، افزود: هر میزان معاشرت رسانه‌ها با واحدهای صنعتی بیشتر اتفاق بیافتد، این همدلی و تعامل بیشتر ظهور و بروز خواهد داشت. 

در ادامه جلسه، متن فراخوان جشنواره، در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تشریح شد. 

در این فراخوان آمده است: ”ششمین‌ جشنواره تولیدملی‌ و رسانه‌” با هدف تقدیر از تلاش های‌ اصحاب رسانه‌ و ایجاد خیزش رسانه‌ ای‌ برای‌ تحقق‌ منویات مقام معظم‌ رهبری‌ در محورهای تبیین‌ و ترویج‌ کارآفرینی‌، حمایت‌ از تولید ملی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و چالش‌ های‌ تولید و بخش ویژه با عنوان تولید صادرات محور با همکاری‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بسیج‌ رسانه‌، خانه مطبوعات و رسانه‌ های‌ خراسان رضوی‌ به‌ منظور پاسداشت‌ از خالقان آثار برتر برگزار می‌شود. 

قالب‌ آثار نیز خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، تیتر، عکس، گزارش تصویری، پادکست، موشن‌گرافی و مستند بوده و همچنین آثاری‌ مورد پذیرش قرار می‌گیرند که‌ در نشریات استانی، کشوری‌، رسانه‌های برخط دارای مجوز و خبرگزاری‌های‌ رسمی‌ از ابتدای فروردین‌ ماه ١٤٠١ تا ۳۰ مهر ماه ١٤٠٢ منتشر شده باشد و هر شرکت کننده، می‌تواند در هر موضوع، ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

شایان ذکر است؛ آخرین‌ مهلت‌ ارسال آثار ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ بوده و جوایز برگزیدگان این‌ رویداد، طی‌ مراسمی‌ با حضور مسئولان استانی اهدا می‌شود. 

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های دبیرخانه جشنواره ٣٨٦٧٤٧٨٢ - ٠٥١٣٨٦٨٧١٧٦ یا ۰۹۱۹۴۰۶۴۹۵۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.