جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان در حالی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه اجازه حضور نداشتند.

حذف خبرنگاران در ساختار جدید شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان امروز در حالی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری زنجان با حضور استاندار زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه در این جلسه اجازه حضور نداشتند.

اما سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است همانطور که از اسم شورای اطلاع‌رسانی پیداست باید اصحاب رسانه همانند روال سابق در این جلسه حضور پیدا کنند ولی چرا استانداری زنجان از دعوت خبرنگاران به جز یک رسانه دولتی امتناع کرد؟

مهدی ورقائی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار اظهار داشت: ساختار جدید برای عضو شورای اطلاع رسانی تعریف شده که در آن فقط خبرگزاری دولت عضو جلسه است و بنابراین نمی‌توانیم دیگر خبرنگاران را طبق روال سابق به این جلسه دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه بنده هم قبول دارم که در جلسه شورای اطلاع رسانی باید خبرنگاران هم حضور پیدا کنند ولی ساختار این اجازه را به ما نمی‌دهد، گفت: به نظرم این سؤال را شما از مقامات ارشد استانداری زنجان پرس و جو کنید چرا که دعوت خبرنگاران در این شورا از عهده بنده خارج است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.