دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز به کار کرد.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اجلاسیه نهایی کنگره ملی هزار شهید استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قبل و بعد از انقلاب اسلامی استان همدان با حضور میهمانان کشوری، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی در ورزشگاه ۶ هزار نفری سردار سلیمانی شهر همدان آغاز شد.

این کنگره با پخش فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با ایشان شروع به کار کرد.

در ادامه گروه ۴۰۰ نفری از دختران نوجوانان به اجرای نمایش و سرود پرداختند.

فرزند شهید پاسدار سردار حاج حسین همدانی نیز در این مراسم برای حاضران به سخنرانی پرداخت.

سردار پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز در این مراسم گفت: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی است و نقش علما و روحانیون این استان در هدایت مردم و کمک به پیروزی انقلاب اسلامی برجسته بوده است.

وی با بیان اینکه مردم همدان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار کرد: رزمندگان استان همدان در حملات پدافندی و افندی علیه دشمن نقش موثری داشتند و شهر انقلابی نهاوند اولین شهرهایی بودند که مجسمه پهلوی را پایین کشیدند.

سردار مجیدی اظهار کرد: در بزرگی شهدای همدان همین بس که رهبری انقلاب فرموند شهدای همدان جزو برجسته ترین ها هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.