آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عصر پنج‌شنبه ۲۰ مهر ماه برگزار می شود.

برگزاری متفاوت آیین پایانی جشنواره فیلم کودک /نکوداشت «آتیلا پسیانی» و «فردوس کاویانی» در اختتامیه جشنواره کودک

به گزارش قدس آنلاین از ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مجید زین‌العابدین اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه آغاز این دوره جشنواره، با کمال تاسف با درگذشت دو هنرمند باسابقه فعالیت در حوزه کودک و نوجوان مواجه شدیم، تصمیم بر این شد که برای تجلیل از نقش و جایگاه زنده‌یاد آتیلا پسیانی و زنده‌یاد فردوس کاویانی به‌ویژه فعالیت‌هایشان در زمینه کودک و نوجوان، نکوداشت این دو هنرمند، به برنامه نکوداشت‌های آئین پایانی جشنواره اضافه شود.

او ادامه داد: به این ترتیب در این دوره جشنواره نکوداشت چهار هنرمند فقید، زنده‌یاد ایرج تقی‌پور تهیه‌کننده و پژوهشگر، زنده‌یاد آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان، زنده‌یاد فردوس کاویانی بازیگر و زنده‌یاد آرش میراحمدی بازیگر در کنار بزرگداشت منوچهر والی‌زاده صداپیشه و بهرام دهقان‌یار آهنگساز برگزار خواهد شد.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از ۱۴ مهرماه با آیین افتتاحیه در اصفهان، فعالیت خود را آغاز کرد و نمایش فیلم‌ها نیز از ۱۵ مهر (هفتم اکتبر) آغاز شده است. این جشنواره تا بیستم مهر (۱۲ اکتبر) ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.