محسن رضایی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: فلسطین از این تاریخ منتظر کسی جز خدای متعال و ملت خود نمی ماند. جمهوری اسلامی ایران به وعده همیشگی خود برای حمایت از برادران و خواهران فلسطینی پایبند است.

محسن رضایی: ایران به وعده خود برای حمایت از فلسطین پایبند است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، محسن رضایی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: تحقیر هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس، پایان اتمام حجت مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، سازمان‌های بین المللی و دولت اسلامی است.

فلسطین از این تاریخ منتظر کسی جز خدای متعال و ملت خود نمی ماند. جمهوری اسلامی ایران به وعده همیشگی خود برای حمایت از برادران و خواهران فلسطینی پایبند است.

گفتنی است  صبح (شنبه ۱۵ مهرماه) «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز بعد از این حملات اعلام کرد که نیروهای مقاومت طی عملیات صبح امروز حدود ۳۵ صهیونیست را به اسارت گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.