رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات از جمله انتخابات مجلس شوند، باید به اصول دینی، قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اشراف داشته باشند.

میرسلیم: برای ورود به انتخابات باید به اصول دینی اشراف داشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی میرسلیم صبح امروز در گردهمایی سراسری حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس اظهار کرد: به اتکاء اصول اسلامی، قانون اساسی و بیانات مقام معظم رهبری، محورهایی نظیر «آگاهی مستمر بر شرایط حاکم بر کشور» و «تحلیل مستمر از روند تحولات کشور» را احصاء کرده‌ایم.

وی افزود: این محورها ابتدا باید خودش را در مجلس و سپس در دولت و نهادهای مردمی نشان بدهد چراکه به فرموده امام خمینی(ره)، مجلس در راس امور است.

میرسلیم گفت: ما و همفکران‌مان در مجلس، فراکسیونی بر محور قانون، ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد تشکیل دادیم که امیدوارم در مجلس آینده هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه انتخابات از جمله انتخابات مجلس شوند، باید به اسناد و اصول اشراف داشته باشند که این اصول شامل اصول دینی، قانون اساسی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: در مجلس، نمایندگان باید ناصح یکدیگر باشند و هر نماینده لازم است در جهت دلسوزی نماینده دیگر، قدم بردارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.