راهپیمایی حماسی و شکوهمند حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستانهای مختلف کهگیلویه وب ویراحمد برگزار شد.

مردم کهگیلویه و بویراحمدجنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین، قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در شهرها و مناطق مختلف این استان به همراه مسئولان اجرایی حضور گسترده و پرشوری در این راهپیمایی داشتند.

افراد شرکت کننده در این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعد از شکست مفتضحانه‌ رژیم صهیونیستی از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد ،خوی وحشی و ددمنشانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین ، انزجار شدید خودر را از به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه فلسطین اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه این استان از جمله بسیج ادارات، هیات های مذهبی، گروه های سیاسی ، دانش آموزان و جامعه عشایری و تشکل های مردمی علاوه بر محکوم کردن هرگونه اقدامات تلافی‌جویانه و جنایات ضد حقوق بشری توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه مبنی بر بمباران مدارس، بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی خواستار حمایت کشورهای مسلمان و دیگر کشورها از مردم مظلوم فلسطین نیز شدند.

جوانان و اقشار مختلف کهگیلویه وبویراحمد از امت های مسلمان در سراسر جهان خواستند ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خویش را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.