هواداران فوق ستاره پرتغالی النصر در ایران آمار قابل توجهی از دنبال کنندگان او را تشکیل می‌دهند.

آمار ناباورانه عاشقان رونالدو در ایران (عکس)

 انتظار چند ساعته در فرودگاه، همراهی در اتوبان و خیابان‌ها و دویدن پشت سر اتوبوس النصر در زمان سفر به تهران نشان داد کریستیانو رونالدو تا چه اندازه در ایران طرفدار دارد، اما حالا آماری منتشر شده که دقیق‌تر این موضوع را نشان می‌دهد و البته آمار عجیبی هم هست.

بنابر بررسی جدید انجام شده توسط سعودی‌ها، کریستیانو رونالدو در بسترهای اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک و ... 878 میلیون فالوور دارد که بیشتر از هر ورزشکار دیگری بوده و آمار بیش از 600 میلیون فالوور او در اینستاگرام، او را به محبوب‌ترین فرد در این برنامه تبدیل کرده است.

طبق جدیدترین آنالیز انجام شده برای شناخت طرفداران فوق ستاره پرتغالی از بین 878 میلیون دنبال کننده او در فضای مجازی، 15 درصد را مردم آمریکا تشکیل می‌دهند و در صدر فالوورهای او هستند و در ادامه نیز اسپانیا با 12 درصد و برزیل با 8 درصد قرار گرفته‌اند، اما در رتبه چهارم این آمار، نام ایران دیده می‌شود که در نوع خود عجیب است.

طبق بررسی انجام شده، 7 درصد از دنبال کنندگان CR7 در فضای مجازی را مردم ایران تشکیل می‌دهند که شگفت‌انگیز است و نشان می‌دهد کاپیتان تیم ملی پرتغال چه جایگاهی بین ایرانی‌ها دارد.

حالا با در نظر گرفتن اینکه اگر جمعیت ایران حدود 85 میلیون نفر باشد و 7 درصد فالوورهای رونالدو در فضای مجازی را مردم این کشور تشکیل بدهند، یعنی حدود 61 میلیون و 400 هزار نفر از دنبال کنندگان فوق ستاره پرتغالی، ایرانی هستند! آماری حیرت انگیز که شاید خود کریس را هم متعجب کند، چراکه مردم کشورش تا این اندازه فالوور او نیستند!

با احتساب این موضوع، یعنی حدود 72 درصد مردم ایران دنبال کننده رونالدو در فضای مجازی هستند و فقط 23 میلیون و 600 هزار نفر فالوور او در فضای مجازی نیستند!

آمار اعلام شده توسط سعودی‌ها برای دنبال کنندگان رونالدو برای شهرها در کشورهای دنیا نیز عجیب و شگفت‌انگیز است. مادریدی‌ها که سال‌ها از حضور کریس در ترکیب رئال بهره می‌بردند و به قهرمانی لالیگا، اروپا و جهان رسیدند، 34 درصد از فالوورهای او را تشکیل می‌دهند و رتبه دوم را مردم لندن با 8 درصد به خود اختصاص داده‌اند، اما بالاتر از مردم بارسلونا با 5 درصد، تهرانی‌ها با 6 درصد دیده می‌شوند! یعنی در بین شهرهای دنبال کننده کریس، مردم تهران رتبه سوم را دراختیار دارند که این آمار هم ناباورانه است!

جدا از این آمار برای کشورها و شهرها که کریستیانو رونالدو را دنبال می‌کنند، 55 درصد از مخاطبان او را مردان و 45 درصد دیگر را زنان تشکیل می‌دهند و این آمار هم استخراج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.