امیر سرتیپ دوم پرویز گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی که در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش صورت گرفته، توانسته‌ایم در تمامی مرزهای هوایی کشور امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

امنیت پایدار در تمام مرزهای هوایی کشور برقرار است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با حضور در مراسم خانواده‌های کارکنان گروه پدافند هوایی شرق گفت: امنیت و آرامش آسمان ایران اسلامی در سایه مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما عزیزان و خانواده‌های محترم‌تان در نیروی پدافند هوایی ارتش حاصل شده است که به صورت ۲۴ ساعته از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنید و اجازه هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور را از دشمن سلب کرده‌اید.
امیر سرتیپ دوم پرویز افزود: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی که در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش صورت گرفته، توانسته‌ایم در تمامی مرزهای هوایی کشور امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
وی به جایگاه و اهمیت پدافند هوایی در ایجاد آسمان امن و پایدار اشاره و افزود: رصد و رهگیری لحظه به لحظه هرگونه تحرکات هوایی غیرمجاز در آسمان کشور و اخطارهای به موقع و تاثیرگذار به بیگانگان، از جمله اقدامات تاثیرگذار نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش است که در تقویت بازدارندگی و ارتقاء قدرت دفاعی کشور نقش و تاثیر بسزایی ایفا کرده است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در ادامه با اشاره به اینکه عفاف و حجاب سدی محکم در برابر هجمه‌های شوم دشمنان است، تصریح‌کرد: مهم‌ترین هدف این روزهای دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای، ترویج بی‌بند و باری، قبح‌زدایی و تخریب نسل جوان است لذا لازم است خانواده‌ها نیز با بصیرت، هوشیاری، مراقبت، تعامل و همراهی با فرزندان، مراقب نقشه‌های شوم دشمنان باشند.
در این مراسم از خانواده‌های قرآنی این منطقه پدافندی تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.