دفتر آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در واکنش به کشتار مردم فلسطین تاکید کرد: از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که با قاطعیت به پایان دادن این فاجعه بزرگ کمک کنند و با تدابیر خود مانع از تکرار این وقایع تلخ شوند.

بیانیه دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی نسبت به کشتار مردم فلسطین

به گزارش قدس آنلاین، دفتر آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی با صدور بیانیه‌ای نسبت به حوادث اخیر در فلسطین واکنش نشان داد که در متن این بیانیه آمده است: 

قایع تلخ و اسفناک روزهای اخیر در سرزمین فلسطین و محاصره و به خاک و خون کشیدن مردم بی پناه غزه توسط رژیم اشغالگر، بار دیگر همه انسان‌های آزاده و دردمند را نگران و اندوهگین کرده است.

جان صدها انسان مظلوم از دست رفته و جان صدها هزار انسان دیگر در سرزمین فلسطین همچون چند دهه گذشته، بازیچه سیاستمداران استعمارگر و دشمنان اسلام قرار گرفته‌است.

بدین وسیله نگرانی و اندوه خود را از تشدید این بحران اعلام داشته و از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که با قاطعیت به پایان دادن این فاجعه بزرگ کمک کنند و با تدابیر خود مانع از تکرار این وقایع تلخ شوند. از خداوند متعال می‌خواهیم با ظهور حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) به آلام بشریت خاتمه دهد و عدل و داد را بر جهان حکم‌فرما کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.