آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۲۱ مهر سال ۱۴۰۲ مشخص شد.

«پدر» نیم میلیاردی شد/ اعلام آمار فروش هفتگی آثار تئاتر شهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهر در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۸۷۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۴۳۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی میترا علوی‌طلب نیز که اجرای خود را از ۱۹ مهر در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۳ اجرا و جلب ۳۵۳ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۲۶ میلیون و ۱۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «تله‌وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهر در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرد، با ۱ اجرا توانست ۹۲ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه ۲۰ مهر در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع ۲ اجرا، توانست ۱۰۸ تماشاگر را به سالن بکشاند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی که از روز جمعه ۳ شهریور در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود،‌ با مجموع ۳۷ اجرا، توانست ۲ هزار و ۲۳۷ تماشاگر جلب کند و با فروشی معادل ۱۹۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «تفنگ‌های کارار» نیز که از روز ۲۶ شهریور در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، تا روز جمعه ۲۱ مهر با ۲۳ اجرا و جذب ۵۶۱ تماشاگر توانست به فروش ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.