صدراعظم آلمان در اقدامی به نشانه همبستگی با رژیم صهیونیستی فردا (سه‌شنبه) راهی اراضی اشغالی می‌شود.

شولتز فردا راهی اراضی اشغالی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان به نشانه اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی پس از عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) علیه این رژیم، فردا به اراضی اشغالی سفر می‌کند.

به نوشته رویترز، یکی از سخنگویان دولت آلمان این خبر را تایید کرده اما درباره برنامه این سفر توضیحاتی ارائه نکرده است.

شولتز اندکی پس از عملیات موفق حماس علیه رژیم صهیونیستی گفت: ما قویاً کنار اسراییل ایستاده‌ایم و به همه طرف‌ها نسبت به دامن زدن به درگیری‌ها هشدار می‌دهیم!

صدراعظم آلمان همچنین تاکید کرده بود که تدابیر امنیتی برای حمایت از نهادهای اسراییلی و یهودی در آلمان تشدید شده است!

وی علاوه بر این با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس در این خصوص نوشته بود: امروز خبرهای وحشتناکی از اسراییل می‌رسد. ما عمیقاً از شلیک موشک از غزه و تشدید خشونت‌ها شوکه شده‌ایم. آلمان حملات حماس را محکوم می‌کند و در کنار اسراییل می‌ایستد!

به‌دنبال حمله غافلگیرکننده شنبه هفته گذشته مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی که از آن به عنوان «طوفان الاقصی» یاد می‌شود، تل‌آویو در اقدامی وحشیانه مناطق غیرنظامی نوار غزه را هدف بمباران جنگنده‌های خود قرار داد.

رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه نیز دستور محاصره کامل نوار غزه را صادر و ضمن قطع آب و برق، از ورود سوخت و مواد غذایی به این منطقه جلوگیری کرده است. در پی حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان غزه، تاکنون بیش از ۲۷۵۰ فلسطینی شهید شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.