منابع خبری رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو صهیونیست در دبی به ضرب چاقو خبر دادند.

زخمی شدن دو صهیونیست به ضرب چاقو در دبی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المنار، منابع مذکور محل وقوع این حمله را شهر دبی در امارات متحده عربی اعلام کرده اند.

پیش از این رسانه‌های آمریکایی مدعی شده بودند که تعدادی جنگنده آمریکایی با هدف کمک به ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به غزه وارد پایگاه نظامی«الظفره» در ابوظبی شدند، اما وزارت دفاع امارات این ادعا را تکذیب کرد.

وزارت دفاع امارات اعلام کرد، حضور این جنگنده‌ها در پایگاه الظفره از چندین ماه پیش طبق یک برنامه ریزی انجام شده از قبل و در چارچوب همکاری نظامی میان امارات و آمریکا انجام می‌شود و هیچ ارتباطی با تحولات کنونی منطقه ندارد.

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز روز شنبه به وقت محلی گفت: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز (شنبه) با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده در ابوظبی دیدار کرد تا درباره «حملات تروریستی» به «اسرائیل» گفتگو کند.

وی افزود: وزیر امور خارجه آمریکا از محکوم کردن آشکار «حملات شنیع» حماس به «غیرنظامیان اسرائیلی» توسط امارات و ادامه تعامل دیپلماتیک برای جلوگیری از گسترش درگیری قدردانی کرد.

میلر اضافه کرد: وزیر امور خارجه آمریکا و بن زاید همچنین در مورد تعهد مشترک ما برای ایجاد منطقه ای یکپارچه تر، امن تر و موفق تر گفتگو و بر اهمیت همکاری راهبردی آمریکا و امارات تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.