مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی نسبت به ۱۶ مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی این شهرستان اقدام شد.

تخریب ۱۶ مورد دیوارکشی و بنای غیر مجاز در اراضی شهرستان بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی مسروری اظهار کرد: در اجرای ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ۱۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز با حمایت همه جانبه دادستانی و حضور موثر نیروی انتظامی و اکیپ صیانت از بستر تولید واحد امور اراضی این مدیریت اقدام شد که در این رابطه ۲۹ هزار و ۲۰۰متر مربع از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی افزود: با هرگونه ساخت و سازهای غیر مجاز دخل و تصرف در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می‌شود.

مسروری عنوان کرد: کارشناسان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی بردسکن به صورت شبانه روزی اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهر و طرح هادی روستاها را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند.

وی از مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتماً با کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هماهنگی و مجوزهای لازم را دریافت کنند.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.