پاکستان اعلام کرد : حمله به بیمارستانی که غیرنظامی در آنجا پناه گرفته و تحت مداوای اضطراری بودند، یک اقدام غیرانسانی و غیرقابل دفاع است.

پاکستان: حمله به بیمارستان غزه جنایت جنگی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، وزارت خارجه پاکستان سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف قرار دادن کور جمعیت و تاسیسات غیرنظامی نقض آشکار قوانین بین‌الملل و مصداق جنایت جنگی است.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان همچنین آمده است: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که با اتخاذ اقدامات فوری، بلافاصله به بمباران‌های اسرائیل و محاصره غزه و مصونیتی که مقام‌های اسرائیلی در چند روز گذشته تحت آن عمل کرده‌اند، پایان دهند.

بیلاول بوتو زرداری وزیر خارجه سابق پاکستان نیز حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را «سند آشکار وحشی‌گری‌های اسرائیل» نامید.

رژیم صهیونیستی سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تا این لحظه گزارش‌ها حکایت از شهادت بیش از ۵۰۰ تن دارد.

این حمله با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است. محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه روز عزای عمومی اعلام کرد. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم اعلام کرد که این جنایت یک نسل‌کشی است.

جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.