فرمانده پلیس راه کندوان گفت: حجم ترافیک خودرویی در زمان حاضر در ۲ طرف این محور کوهستانی پرتردد کشور مقطعی پرحجم و روان است.

پلیس راه: تردد در جاده کندوان پر حجم و روان است

به گزارش قدس آنلاین، سرگرد محمد احمدی  افزود: جاده کندوان از امروز تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه هفته آینده به حالت عادی برگشته و ۲طرفه خواهد بود.

اجرای طرح ایمن سازی جاده کندوان به مدت بیش از یک ماه از ۲۳ مهر ماه تا ۲۴ آبان ماه سال جاری هر هفته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه در دست اجرا بوده و در روزهای یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر و در روز چهارشنبه حوالی ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر به روی خودروهای سواری و باری سبک و سنگین بسته است.

فرمانده پلیس راه کندوان از رانندگان مسافران و گردشگران خواست در این بازه زمانی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران هم با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰- ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.