دبیر شورای‌عالی هماهنگی سران قوا با بیان اینکه احتمال گسترش جنگ به سراسر منطقه وجود دارد، متذکر شد: حمایت غربی‌ها از رژیم صهیونیستی به‌دلیل حماقت آنهاست و پشیمان خواهند شد.

رضایی: حمایت غربی‌ها از جلاد تل‌آویو حماقت است و پشیمان خواهند شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا «محسن رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگاران به سؤالات آنها درباره ابعاد جنگ اسرائیل و فلسطین و سناریوهای احتمالی این جنگ پاسخ داد و حوادث اخیر در فلسطین و تداوم جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را موجب گسترش جنگ به سراسر منطقه دانست.

وی در پاسخ به این سؤال که جنگ صهیونیست‌ها و فلسطین در چه جهتی پیش خواهد رفت، گفت: روزها و هفته‌های آینده در سرنوشت منطقه غرب آسیا بسیار مهم و سرنوشت‌ساز استغ چرا که احتمال گسترش جنگ به منطقه وجود دارد. اگر جنایات جلاد تل‌آویو که بالاترین رتبه را در جنایت، آدم‌کُشی و نسل‌کشی در طول تاریخ به خود اختصاص داده قطع نشود، حوادث جدیدی در منطقه شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در ارزیابی خود از موضع کشورهای اسلامی در شرایط کنونی عنوان کرد: احتمال اینکه کشورهای اسلامی مرزهای خودرا به روی داوطلبان جهان اسلام باز کنند وجود دارد تا جوانان انقلابی که آرزوی شهادت در نبرد با صهیونیست‌ها در دلشان موج می‌زند، به کمک برادران و خواهران بی‌پناه خود در فلسطین بشتابند.

رضایی در ارزیابی خود در موضوع حمایت غربی‌ها از رژیم صهیونیستی به‌رغم شعارهای حقوق بشری اظهار کرد: حماقت بزرگ بایدن و مکرون در این است که متوجه ابعاد حمایت‌های خود از نتانیاهو نیستند.

وی خاطرنشان کرد: آنها باور نمی‌کنند که طوفان بزرگی در راه است که موجب پشیمانی آنها خواهد شد. ماسکی که بر چهره حقوق بشری غربی بود یک‌شبه پاره شد؛ از این به بعد شعارهای حقوق بشری آمریکا چیزی جز یک شوخی تلخ نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.