جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت انقلاب اسلامی نیروی دریایی به جایگاهی رسید که ۱.۵ برابر کره زمین را دریانوردی کرده است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش: نیروی دریایی ۱.۵ برابر کره زمین را دریانوردی کرده است

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار حمزه علی کاویانی صبح پنجشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی، دانشگاه دریایی امام خمینی را ابتکار انقلاب اسلامی دانست و گفت: قبل از انقلاب تمامی نیروها توسط افسران خارجی تربیت می‌شد اما به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که با ناوگروه ۸۶ و ناوشکن ایرانی هشت ماه در دریاها به مأموریت پرداختیم.

وی گفت: این مأموریت در اوج اغتشاشات انجام شد و علی رغم اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کردند کشورهای حاشیه به ما کمک نکنند اما ناوگروه مأموریت خود را به درستی انجام داده است.

وی با اظهار اینکه ورود به دریاها اوج عظمت جوان ایرانی را نشان می‌دهد، گفت: در این مأموریت ۱.۵ برابر دور کره زمین را دریانوردی کردیم و این اوج اراده جوانان فارغ التحصیل دانشگاه دریایی بوده است.

امیر دریادار کاویانی با عنوان اینکه نیروی دریایی محصول اراده حضرت امام راحل و تربیت و پرورش جوانان دانشگاه دریایی است، گفت: ان شاء الله در سال تحصیلی جدید با اقدامات بزرگی نظیر ناوگروه ۸۶ مواجه شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.