مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین در خراسان رضوی خبر داد.

رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علی اصغر اصغری عنوان کرد: مصرف بنزین در شش ماهه اول سال ١۴٠٢به مقدار یک میلیارد و ۱۰۲ هزار و ۳۴۴  لیتر گزارش شده که نسب به مدت مشابه سال گذشته ١٢ درصد رشد داشته است. 

وی افزود: بیشترین میزان مصرف بنزین در شش ماهه اول سال جاری در منطقه خراسان رضوی در تیرماه و به میزان ۱۹۶ میلیون لیتر بوده است. 

 اصغری افزایش سفرها در تابستان سال جاری و حضور تعداد زیادی از هم‌وطنان در دهه پایانی صفر در مشهد را  از دلایل رشد قابل توجه مصرف بنزین در شش ماهه اول سال جاری ذکر کرد.

صرفه جویی ۳۰۰ میلیون لیتر بنزین در شش ماه اول سال جاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی  در ادامه از میزان مصرف سی ان جی در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه خراسان رضوی  خبر داد و گفت: در شش ماه اول سال جاری میزان  ۳۰۰ میلیون متر مکعب  گاز طبیعی در منطقه مصرف شده است که مصرف این مقدار سی ان جی، صرفه جویی در حدود ۳۰۰ میلیون لیتر بنزین را در پی داشته است.

 اصغری با بیان اینکه فرآورده سی ان جی از طریق ۱۳۹ باب جایگاه در منطقه توزیع می‌شود، افزود: این منطقه جهت کاهش صفوف توزیع گاز و کمک به کاهش آلودگی هوا پنج باب جایگاه عرضه سی ان جی  در دست احداث دارد که با پیگیری‌های کارشناسان سی ان جی منطقه، به جایگاه‌های فعال افزوده خواهند شد.

وی همچنین تعداد خودروهای عمومی که به صورت رایگان گاز سوز شده‌اند را بیش از ۲۲هزار مورد اعلام و تاکید کرد: کارشناسان فنی برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و زائران بارگاه رضوی وضعیت عملکرد و تجهیزات فنی این جایگاه‌ها را به صورت مستمر بازرسی و پایش می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تمامی جایگاه‌های سی ان جی تحت پوشش منطقه خراسان رضوی موفق به اخذ تاییدیه استاندارد از اداره کل استاندارد استان شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.