دبیر ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: چهارمین جشنواره مفلحون با هدف تقدیر از برترین‌های امربه ‌معروف و نهی‌ از منکر استان برگزار شد.

تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در جشنواره «مفلحون»

به گزارش قدس خراسان، مهدی رضایی امروز ۲۷ مهرماه، در اختتامیه جشنواره مفلحون و تقدیر از برترین‌های امر به معروف و نهی از منکر که با حضور رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ارشد استانی در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس بند ۴ ماده ۱۶ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر چند سالی است که به ابتکار ستاد استان جشنواره‌ای با عنوان مفلحون طراحی شده و در این جشنواره برترین‌های حوزه امربه ‌معروف و نهی‌ از منکر شناسایی و تجلیل می‌شوند.

دبیر ستاد امربه‌ معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی در خصوص نحوه انتخاب برترین‌ها در حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر افزود: این جشنواره دستورالعمل‌ها و شاخص‌هایی دارد که در اختیار مجموعه‌های اداری قرار می‌گیرد و از شاخص‌ها طبق دستورالعمل ابلاغی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۲ درصدی برترین‌های مفلحون در استان نسبت به سال گذشته بیان کرد: سال ۱۴۰۱ در دو مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی و اصناف جشنواره پیگیری و در این راستا ۶۷۰ نفر در مرحله اول در ادارات و مجموعه‌های مربوطه تقدیر شدند و در مرحله دوم که استانی است با بررسی‌های انجام شده ۴۴ نفر از تعداد فوق انتخاب و در این جشنواره تقدیر می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: این جشنواره سال گذشته بین دستگاه‌های حاکمیتی و اصناف انجام شد. امسال نیز دستورالعمل‌ها و شاخص‌ها در ۶ دستگاه دیگر شامل حوزه دانش‌آموزی، دانشجویی، معلمی و ... طراحی شده و به دنبال این هستیم اگر بشود برای کارخانه‌ها نیز این طرح را آماده و ابلاغ کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.