سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تعداد متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری از ستاد انتخابات کشور دریافت کرده‌اند یعنی جمع ۳۸۸۶۹ نفر تا هم اکنون ۱۳۳۳ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: تاکنون ۱۳۳۳ نفر برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

به گزارش قدس آنلاین، محسن سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تعداد متقاضیانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری از ستاد انتخابات کشور دریافت کرده‌اند یعنی جمع ۳۸۸۶۹ نفر تا هم اکنون  ۱۳۳۳ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند. تا سوم آبان ماه فرصت داریم از کلیه کسانی که متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و کد پیگیری دریافت کرده‌اند درخواست می‌کنیم که با توجه به اینکه قانون اعلام کرده است که ثبت نام‌ها غیر حضوری است و به صورت الکترونیکی ثبت نام انجام می‌شود تا سوم آبان سامانه پنجره واحد وزارت کشورمراجعه کنند  و ثبت نام خود را قطعی کنند. 

اسلامی ادامه داد : چنانچه متقاضیان در این هفت روز نتوانند فرایند ثبت نام را تکمیل کنند به منزله انصراف عدم ثبت نام است. در خصوص مجموعه ۵ سال سابقه فعالیت باید به این نکته اشاره کنم که یک مورد بارگذاری نیاز دارد در سامانه که مربوط به همین بند ۹ ماده ۳۱ است   حدود ۳۵ دقیقه سامانه به متقاضی اجازه می‌دهد تا ثبت نام خود را تکمیل کند در مورد حساب غیرتجاری هم به بانک مرکزی ابلاغ کرده‌ایم که که بانک‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند شماره حساب غیر تجاری که از ناحیه داوطلب معرفی می‌شود مختصاً و معیناً برای مصارف انتخاباتی است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.