کائورو میتوما، ستاره برایتون، قرارداد بلندمدت جدیدی امضا کرده است.

رسمی: ستاره ژاپنی برایتون تا 2027 تمدید کرد

کائورو میتوما، بازیکن زیرنظر لیورپول و منچسترسیتی، قرارداد بلندمدت جدیدی با برایتون امضا کرد.

ملی پوش ژاپنی یکی از مهره‌های کلیدی برایتون بوده و فصل گذشته نقش مهمی در راهیابی آن‌ها به لیگ اروپا ایفا کرد. او 7 گل زد و 6 پاس گل در لیگ برتر ارسال کرد.

او در سال 2021 از باشگاه ژاپنی کاوازاکی فرونتاله به برایتون پیوست اما به باشگاه بلژیکی یونیون سن‌ژیلوا قرض داده شد. او در فصل قبل به برایتون بازگشت و تحت هدایت روبرتو دی‌زربی رشد قابل توجهی داشته است.

میتوما در این فصل به روند موفق خود ادامه داده و تنها در 11 بازی 3 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است. نمایش میتوما موجب شده تا قراردادی تا پایان 2027 امضا کند.

گل خیره کننده او مقابل ولورهمپتون، جایزه بهترین گل ماه اوت لیگ برتر را برای او به ارمغان آورد. این تمدید قرارداد برای باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس مانند منچستریونایتد، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و چلسی یک خبر ناامید کننده بود چرا که آن‌ها شرایط این بازیکن را زیر نظر داشتند.

دیوید ویر، مدیر فنی برایتون، درباره این تمدید قرارداد گفت:"اطمینان از اینکه بازیکنی با کیفیت کائورو برای طولانی مدت با ما خواهد ماند، خبر فوق العاده‌ای است. کائورو فصل گذشته با لیگ برتر سازگار شد و به سرعت به یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما تبدیل شد. موفقیت او همچنین بازتابی از کار بخش‌هایی است که در جذب او نقش داشته‌اند، به او کمک کرده‌اند تا تجربیات مهمی را به دست آورد و در نهایت به بخش بزرگی از تیم اصلی تبدیل شود. شک ندارم که هواداران ما از این خبر خوشحال خواهند شد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.