سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: تیم فوتبال هوادار، استقلال و پرسپولیس نیست که از  ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیرد. ما می‌توانستیم چند امتیاز بیشتر بگیریم!

فکری: استقلال و پرسپولیس نیستیم که همه بازی‌ها را ببریم

به گزارش قدس آنلاین، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از پایان بازی با هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان من مقابل استقلال نمایش خوبی را به اجرا گذاشتند و نمایش با شکوهی را رقم زدند. من به استقلال بابت برتری در این بازی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز و در ورزشگاه آزادی شاگردانم با تمام وجود بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. این بازیکنان که امروز در زمین مسابقه بازی کردند شایسته شکست نبودند. همه آنهایی که در استادیوم حضور داشتند یا بازی را تماشا کردند از فوتبالی که پنج گل داشت لذت بردند.

سرمربی هوادار اضافه کرد: متاسفانه تعویض‌های اجباری کار ما را خراب کرد. دو تعویض اجباری داشتیم و در ادامه سه تعویض باید انجام می‌دادیم که گیر کردیم وسط چه بکنیم و این موضوع کار ما را خراب کرد و نتوانستیم نقاط ضعف را با تعویض‌ها پوشش بدهیم.

فکری ادامه داد: این بازی کوچک‌ترین مشکلی نداشت و استقلال و هوادار بازی جوانمردانه‌ای را به اجرا گذاشتند. در طول ۹۰ دقیقه بازی هم هیچ اتفاقی بین هیچ کس نیفتاد.

وی افزود: اینکه تیم ما تمام بودجه‌اش ۸۰ میلیارد تومان بوده است و بین تمام تیم‌های لیگ برتری کمترین هزینه را انجام داده است جای شکی ندارد. هوادار، استقلال و پرسپولیس نیست که از ۷ بازی ۲۱ امتیاز بگیرد. ما می‌توانستیم چند امتیاز بیشتر بگیریم. بازیکنان باید خودشان را جمع کنند و با روحیه به سراغ بازی‌های بعدی برویم.

سرمربی هوادار همچنین گفت: شاید اگر پنالتی را نمی‌دادیم، استقلال در شرایط بازی گل نمی‌زد، اما آن اشتباه را کردیم. ۲ بر یک نتیجه مطمئنی نیست هرچند ۲ بر صفر هم نتیجه مطمئنی نمی‌تواند باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.