عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات شاخص و هویت نظام جمهوری اسلامی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری ، حضور مردم و مشارکت آنها در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

کدخدایی: حضور مردم در انتخابات، جمهوری اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی کدخدایی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد:حضور مردم در انتخابات به عنوان شاخص اصلی انقلاب اسلامی مطرح است ، از همان ابتدا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید داشتند و مقام معظم رهبری انتخابات را لیله‌القدر جمهوری اسلامی دانستند.

وی افزود: علی رغم برخی محرومیت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم میزان مشارکت بالایی در انتخابات دارند و حتی در ادوار گذشته که در کلان کشور کاهش مشارکت را داشتیم در این استان مشارکت خوبی شاهد بودیم.

کدخدایی اظهار امیدواری کرد : همچون دوره های گذشته با درایت نماینده ولی فقیه، هیئت‌های نظارت و اجرایی و مجموعه استانداری شاهد مشارکت خوبی در انتخابات اسفندماه امسال در استان باشیم و چنانچه این اقدامات با هدف رضایت خداوند متعال باشد می‌تواند کمک شایانی به تحقق اهداف انقلاب اسلامی بکند .

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی پیروزی حق علیه باطل بود و با رهنمودها و راهبردهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسیر حق ایجاد شد و با پشتیبانی مردم و لطف خداوند و امداد الهی همچنان استمرار دارد.

وی ادامه داد: در گذشته کشورهای استعمارگر با گماردن دست نشانده‌های خود سرمایه‌های این کشور را به غارت می‌بردند و افرادی را سر کار می گذاشتند که از منافع و خواسته‌های نامشروع‌شان پاسداری کنند، همین استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از منابع خدادادی بود و به غارت می‌رفت.

عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس تاکید کرد: اکنون دشمنی ادامه دار کشورهایی همچون انگلستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران به این دلیل است که منافع شان از دست رفته است و دیگر نمی توانند دست به غارت بزنند.

کدخدایی عنوان کرد: استعمارگران ضمن غارت منابع ملت ایران، هر وقت اراده می‌کردند کشور را به هر سمتی که می‌خواستن، سوق می‌دادند و اکنون هم هر روز یک توطئه برای کشور ایجاد می‌ کنند.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: چنانچه امروز غزه زیر بمباران رژیم صهیونستی قرار گرفته است این کشورها به دنبال منافع خودشان هستند، آنها با قتل و ترور این مردمان می خواهند ساکنان اصلی سرزمین را از وطن‌شان بیرون کنند.

عضو شورای نگهبان و عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس افزود: جوانان غزه با الهام از احکام الهی و اسلامی برای حقانیت خود می جنگند و این مقاومت قدرت پوشالی کشورهای استعمارگر را زیر سئوال برده و سران کشورهای مختلف سراسیمه به اسرائیل سفر می‌کنند و از حملات وحشیانه اسرائیل حمایت می‌کنند و برای آن ها سلاح های جدید ارسال می کنند.

کدخدایی تصریح کرد: سرزمین فلسطین سالهاست در محاصره کامل قرار دارد و ملت فلسطین از حق‌شان دفاع می‌کنند و از آن طرف استعمارگران به دروغ می‌گویند؛ صهیونیست‌ها حق دارند، حقی که با اشغال، قتل و ترور ایجاد شده است، محکوم به شکت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.