«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس «سران صلح قاهره ۲۰۲۳ درباره بررسی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه و کاستن از تنش در فلسطین» گفت: سرزمین خود را هرگز ترک نخواهیم کرد.

محمود عباس: سرزمین خود را هرگز ترک نخواهیم کرد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، عباس افزود: اسرائیل هزاران غیرنظامی، بیمارستان، مدارس و پناهگاه ها را بدون تمایز هدف قرار می دهد و ما نسبت به اخراج و کوچاندن فلسطینی ها از غزه، بیت المقدس و کرانه باختری هشدار می دهیم.

وی ادامه داد: کابینه اشغالگر اسرائیل به درخواست های ما برای آتش بس گوش نداده است، ما بار دیگر بر مخالفت خود با قتل غیرنظامیان هر دو طرف تاکید می کنیم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اضافه کرد: ما نسبت به حملات اشغالگران، شهرک نشینان و افراط گرایان به مقدسات در بیت المقدس و مسجد الاقصی هشدار می دهیم.

سران شماری از کشورهای عربی و غیر عربی در این کنفرانس که ساعاتی پیش آغاز شده است، شرکت کرده اند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با ورود عملیات طوفان الاقصی به پانزدهمین روز خود و ادامه پیروزی‌های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی و ادامه بمباران مناطق مسکونی و مراکز دینی و درمانی غزه توسط بمب افکن های اسراییل، آمریکا و اروپا از رژیم اسرائیل درخواست کرده اند تا عملیات زمینی در غزه را به تعویق اندازد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.