مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها تاکنون ۴۴۴ واحد موتورخانه در هتل‌ها و مراکز گردشگری این استان به صورت رایگان بهینه‌سازی شده است.

۴۴۴ واحد موتورخانه هتل‌ها و مراکز گردشگری خراسان رضوی بهینه‌سازی شد

به گزارش قدس خراسان، حسن افتخاری اظهار کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری ۸۵۱ هتل و مراکز گردشگری خراسان رضوی در طرح اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت نام کردند که فرآیند مصرف ۴۴۴ واحد موتورخانه اصلاح و روند بهینه‌سازی ۴۰۷ واحد موتورخانه دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه برای اجرای طرح بهینه‌سازی در ۴۴۴ واحد موتورخانه مراکز گردشکری و هتل‌های استان ۳۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز هزینه شده، افزود: در این طرح موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و مراکز اقامتی و گردشگری به صورت رایگان اصلاح می‌شود.

وی گفت: صاحبان مراکز گردشکری و هتل‌های استان می‌توانند برای استفاده از مزایای این طرح به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir مراجعه و با انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گفته افتخاری، اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌ها همگام با سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن موجب کاهش مصرف گاز تا حدود ۲۴ درصد و افزایش پایداری جریان گاز در دیگر بخش‌های مصرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: شهر مشهد با گردش سالانه ۳۰ میلیون زائر، دارای بیشترین مرکز گردشگری کشور بوده و به همین علت اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای اقامتی و هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.