رئیس جمعیت هلال‌احمر شیروان با اشاره به توزیع ۱۹ چادر امدادی بین سیل‌زدگان گفت: این نهاد خدمات امدادی مناسبی به سیل‌زدگان اخیر داشته است.

توزیع ۱۹ چادر امدادی توسط هلال‌احمر شیروان در سیل اخیر

به گزارش قدس آنلاین، محسن نوروزی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شیروان  اظهار کرد: از جمله خدمات امدادی ارائه شده می‌توان به خارج‌سازی و توزیع  ۱۹ دستگاه چادر امدادی، ۱۱۴ تخته پتو، ۴۱ دست موکت، ۶۸ کیلوگرم نایلون پوششی، ۶۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ارائه کنسرو جهت امدادرسانی سیل مشهدطرقی، گلیان و تبریان اشاره کرد.

وی گفت: همچنین ۵۵ هزار و ۷۵۸ نفر از شهروندان و روستائیان شیروان از خدمات پزشک، پرستار، دندانپزشک، فیزیوتراپ، ماما و گفتاردرمانی درمانگاه شهدای امدادگر بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شیروان با اشاره به برگزاری ۲۰۱ دوره آموزشی کمک‌های اولیه همگانی، مقدماتی و تخصصی برای ۶ هزار و ۲۶ نفر، افزود: برگزاری طرح ملی دادرس در ۲۰ مدرسه راهنمایی و آموزش ۹۰۰ دانش‌آموز در بکارگیری طرح ملی همتا در ۲۸ مدرسه ابتدایی از دیگر اقدامات هلال‌احمر است‌.

نوروزی همچنین از توزیع ۱۲۰ بسته غذایی به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، برای کمک هزینه درمانی مددجویان و اقشار کم درآمد هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اجرای کاروان سلامت در مناطق محروم و تامین آب شرب پایگاه بین جاده‌ای امام سجاد تاکید کرد: این طرح پس از ۳ سال و با حفر چاهی به هزینه ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.