عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها شکست مفتضحانه خود در عملیات طوفان الاقصی را با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان جبران می‌کنند.

صهیونیست‌ها شکست خود را با کودک‌کشی جبران می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، احمد راستینه با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره هشدار به رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف هرچه سریع‌تر حملات نظامی به غزه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی سعی دارد تا شکست مفتضحانه خود در عملیات طوفان الاقصی را با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان جبران کند.

وی افزود: صهیونیست ها در روزهای اخیر با کشتار کودکان و حمله به بیمارستان و اقداماتی از این قبیل نشان دادند که به هیچ یک از اصول اخلاقی، انسانی و حقوق بین‌الملل پایبند نیستند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز جهانیان بیش از هر زمان دیگری چهره واقعی رژیم صهیونیستی را مشاهده کردند و دیدند که این رژیم به هیچ اصل انسانی پایبند نیست.

راستینه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که ادامه کشتار مردم فلسطین و بمباران غزه هزینه‌های سنگینی را به این رژیم تحمیل خواهد کرد.

وی یادآور شد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که در صورت ادامه حملات نظامی به غیرنظامیان در غزه خروش و خشم ملل مسلمان و دیگر مردم جهان را به همراه دارد و ملت‌های مسلمان هزینه کار را برای این رژیم بالا برده و رژیم صهیونیستی را متحمل خسارات سنگینی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.