۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 927018

بازیکن ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان لهستان تاکنون به دلیل مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود و همین مسئله انتقاداتی را نسبت به جذب این بازیکن موجب شده است.

ناامیدی لهستانی‌ها از علی قلی‌زاده

به گزارش قدس آنلاین ، علی قلی زاده هافبک ملی پوش فوتبال ایران است که در نقل و انتقالات تابستانی با عقد قراردادی به ارزش ۸/‌۱‬ میلیون یورو از «کاسیم پاشا» ترکیه به لخ پوزنان لهستان پیوست تا گران قیمت ترین بازیکن خارجی این لیگ لقب بگیرید.

در اواخر بهمن ماه سال گذشته، قلی زاده از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و از آن موقع تاکنون نتوانسته برای تیم جدید خود به میدان برود. همین موضوع باعث شده تا صدای رسانه‌های لهستانی از مصدومیت طولانی مدت ستاره ایرانی لخ پوزنان بلند شود.

سایت onetsportowy لهستان در گزارشی به مصدومیت قلی زاده پرداخته و از خرید این بازیکن با کلمه نا امیدی برای هواداران لخ پوزنان یاد کرده است. این سایت در ادامه مطلب خود آورده است: گران‌ترین بازیکن تاریخ لخ پوزنان در ماه ژوئیه وارد این باشگاه شد و هنوز یک بازی رسمی برای این تیم انجام نداده است. ناامیدی در میان هواداران لخ پوزنان در حال افزایش است و طرفداران این تیم تعجب می‌کنند که آیا خرید این بازیکن ضرورت داشته است یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.