سعید مقیسه درباره بازپخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی از طریق شبکه‌های تلویزیونی گفت: هر سریالی که بتواند به اولویت‌های محتوایی تعیین‌شده در اسناد بالادستی توجه کند، نامزد پخش از تلویزیون است.

پخش سریال‌های نمایش خانگی از تلویزیون به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، سعید مقیسه ـ رئیس ساترا ـ درباره آخرین وضعیت اقدامات ساترا برای پیگیری دستور رئیس صداوسیما برای امکان‌سنجی وضعیت بازپخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی از طریق شبکه‌های تلویزیونی گفت: هر سریالی که بتواند به اولویت‌های محتوایی تعیین شده در اسناد بالادستی توجه کند، نامزد پخش از تلویزیون است. هم اکنون برخی تولیدات سکوهای نمایش خانگی توجه خوبی به اولویت‌های محتوایی کشور دارند و چهار سریال که متعلق به سه رسانه نماوا، آپرا و فیلم‌نت است برای طی مراحل اداری و حقوقی به صداوسیما معرفی شده‌ است که بعد از قطعی شدن، نام سریال‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه یک سریال نمایش خانگی از تلویزیون پخش شود باید مسیر مربوط به خرید کپی رایت یا توافق با سکوی ناشر به طور کامل طی شود تا بعداً باعث ایجاد مشکل در روابط میان صداوسیما و سکوها نشود.

مقیسه در ادامه تاکید کرد: در یک سال گذشته برخی تولیدکنندگان مجوزهایی برای تولید سریال و برنامه تلویزیونی از ساترا گرفته‌اند که امیدواریم با به ثمر رسیدن این تولیدات شاهد افزایش محصولات مناسب برای پخش توامان از شبکه نمایش خانگی و شبکه‌های تلویزیونی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.