استاندار خراسان رضوی با حضور در بخش باجگیران شهرستان قوچان در نشست با دهیاران این بخش مسائل روستایی را در قالب طرح تحول روستایی پیگیری و برای رفع موانع تصمیمات لازم را با حضور مسئولین مربوطه گرفت.

پیگیری مسائل روستاهای بخش باجگیران شهرستان قوچان توسط استاندار

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری صبح امروز در جمع دهیاران بخش باجگیران شهرستان قوچان اظهار کرد: طرح تحول روستایی دستور کار اصلی دهیاران در استان است. این موضوع بسیار مهم باید همیشه مدنظر باشد که هر تغییر و تحول و ارتقائی باید مبتنی بر جوشش از درون صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: براساس نگاه‌های مبنایی ماهم اعتقاد داریم روستاهای ما نه تنها حائز اهیمت از حیث واحد تولیدی و توزیعی بلکه اساس و پایه کار هستند.

وی افزود: در روستا نیز امرار معاش مهم است و هرجایی که این موضوع صورت نگیرد به اهداف پیشرفت روستا نمی‌رسیم، لذا اشتغال و امرار معاش در روستا اهمیت دارد. برای گسترش آن نیز نیاز به تامین و گسترش زیرساخت داریم که باید با همکاری مردم و حاکمیت صورت بگیرد.

نظری خاطرنشان کرد: برای پیشرفت روستا نیاز به دهیار است و نقش دهیار اهمیت دارد، دهیار نقش بسیج کنندگی روستا را دارد و حاکمیت نیز کمک می‌کند.

به گفته استاندار خراسان رضوی، در این دیدارها گفت‌وگوی مشترک داریم تا ببینیم دهیاران در راستای طرح تحول روستایی چه اقداماتی انجام داده‌اند. خوشبختانه در سطح روستاهای استان دهیاران اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند.

گفتنی است؛ در نشست استاندار خراسان رضوی و معاون هماهنگی امور عمرانی با دهیاران بخش باجگیران، مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند تا به صورت میدانی مسائل روستا پیگیری و برای حل آنان تصمیم‌گیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.