رئیس جمهور تاکید کردکه گسترش روابط ایران و عربستان در تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و حل و فصل مسائل جهان اسلام موثر خواهد بود.

گسترش روابط ایران و عربستان در تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و جهان اسلام موثر خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در آیین دریافت استوارنامه«عبدالله بن سعود العنزی» سفیر جدید پادشاهی عربستان سعودی، بر ضرورت تلاش‌ دستگاه دیپلماسی دو کشور برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات ایران و عربستان در جهت تقویت روابط سودمند دوجانبه و تامین منافع ملت‌های منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.

وی افزود :ایران و عربستان دو کشور بزرگ و مهم منطقه هستند، بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل و گسترش روابط دو کشور، در توسعه و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و حل و فصل مسائل منطقه و جهان اسلام موثر خواهد بود.

«عبدالله بن سعود العنزی» سفیر جدید پادشاهی عربستان سعودی نیز در این مراسم گفت: روابط ایران و عربستان بسیار مستحکم است، چرا که پیوندها و اشتراکات دو ملت و کشور بیشتر از اختلاف‌نظرهای فیمابین است.

وی خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه‌ها و مسائل به عربستان سعودی کمک کرده و امیدوارم که شاهد ارتقا و گسترش روز به روز روابط و همکاری‌های دو کشور باشیم.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.