رئیس اداره مخابرات شهرستان بردسکن از راه‌اندازی تجهیزات اینترنت ۴G همراه اول و نصب کافو نوری در ۴ روستای این شهرستان خبر داد.

برخورداری ۴ روستای بردسکن از تکنولوژی ۴G همراه اول

به گزارش قدس خرااسن، سید مجید هاشمی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی و جلسات وی با وزیر ارتباطات و مقامات ذی ربط در وزارت ارتباطات، هماهنگی‌های لازم انجام و مجوزات و اعتبارات لازم جهت اجرا ابلاغ شد که از ابتدای امسال تاکنون اجرای پروژه‌های مذکور در دستور کار اداره مخابرات شهرستان قرار گرفت و خوشبختانه روستاهای زروقت،خنجری،برناباد و درونه با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از خدمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند.

رئیس اداره مخابرات بردسکن افزود: با توجه به ضعف پوشش همراه اول در این روستاها بر آن شدیم با نصب و راه‌اندازی سایت‌های بی تی اس همراه اول مشکل ارتباطی و اینترنتی را در این روستاها مرتفع کنیم که امروز این روستاها از اینترنت پرسرعت همراه و ارتقای تکنولوژی به ۴G بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: شهرستان بردسکن از معدود شهرستان‌های استان بوده است که در سه حوزه نصب سایت در نقاط شهری، نصب سایت در نقاط روستایی و همچنین ارتقای تکنولوژی دارای برنامه مصوب ابلاغی و ردیف اعتباری بوده است.

هاشمی اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌ها را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بردسکن همچنین گفت: طی ۴ سال گذشته بیش از ۲۰ سایت بی تی اس با هدف بهبود پوشش همراه اول در نقاط شهری و روستایی شهرستان بردسکن نصب و راه‌اندازی شده است که اعتبار آن  بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: تمامی روستاهای شهرستان بردسکن از نعمت سرویس‌های مخابراتی برخوردار هستند.

هاشمی با توجه به برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند ماه سال جاری افزود: با توجه به توسعه زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان، برای اولین‌بار پوشش دهی سرویس‌های مخابراتی در تمامی شعب‌ اخذ رای بصورت صد در صدی برقرار است و هیچگونه مشکلی در این موضوع نداریم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بردسکن در پایان ضمن تشکر از پیگیری و مساعدت فرماندار و نماینده شهرستان عنوان کرد توسعه زیرساخت‌های مخابراتی را در شهرستان با تمام توان ادامه خواهیم داد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.