دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۲۴۴ دستگاه کامیون کشنده در گمرک جلفا پس از سفر ماه گذشته دادستان کل کشور به استان و بازدید از پارکینگ کشنده‌های توقیفی و بلاتکلیف این استان ترخیص شد.

۲۴۴ دستگاه کامیون توقیفی در گمرک جلفا ترخیص شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از سفر دادستان کل کشور به شهرستان جلفا در دوازدهم مهر امسال و بررسی وضعیت پارکینگ کامیون‌های توقیفی، دستورات لازم برای تعیین تکلیف این کامیون‌ها اخذ و اقدامات لازم در این خصوص با سرعت پیگیری شد.

وی افزود: در حال حاضر پرونده ۲۴۴ دستگاه کامیون کشنده تعیین تکلیف شده و پیگیری جدی، مستمر و روزانه برای تعیین تکلیف کشنده‌های باقیمانده ادامه دارد.

در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد دادستان کل کشور با سفر به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای این شهرستان، از چند کارخانه تولیدی، گمرک، انبارهای سازمان اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی نیز بازدید کرد.

دادستان کل کشور در بازدید از پارکینگ کشنده‌های توقیفی و بلاتکلیف، با بررسی علت توقیف و بلاتکلیفی ۵۰۰ دستکاه کشنده دستورات لازم را درخصوص تعیین تکلیف این کشنده‌ها صادر کرد.

رییس قوه قضاییه، دوازدهم مهر امسال به آذربایجان شرقی سفر کرد که در این سفر معاون اول و مدیران ارشد قوه قضاییه، وی را همراهی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.