۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 928348

تازه‌ترین ماموریت سینمایی هیجان انگیز تام کروز هم تحت تاثیر اعتصاب بزرگ و چند ماهه اتحادیه بازیگران هالیوود قرار گرفت.

تعویق «ماموریت» تازه تام کروز

به گزارش قدس آنلاین، «ماموریت غیرممکن ۸» هم مجبور شد زمان اکران عمومی خود را به عقب بیندازد. این تاخیر بیش از اندازه خواهد بود و طرفداران کروز تا زودتر از سال ۲۰۲۵ موفق به تماشای این قسمت از فرنچایز محبوب خود نخواهند شد.

مدیران کمپانی پارامونت که این اکشن دلهره‌آور را با هزینه کلان ۲۰۰ میلیون دلاری تولید کرده‌اند، حالا آن را برای تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ روانه پرده سینماها خواهند کرد. این تاریخ یک سال دیرتر از تاریخ اکران قبلی یعنی ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ است.

اعتصاب بازیگران هالیوود که خود تام کروز هم یکی از آنهاست، ادامه کار فیلمبرداری را غیرممکن کرده است. گفته می‌شود هنوز حدود سی تا چهل دقیقه از صحنه‌های «ماموریت غیرممکن ۸» فیلمبرداری نشده است. نزدیکان به گروه سازنده می‌گویند حداقل تا تابستان سال آینده، سازندگان فیلم نمی‌توانند کار تدوین و میکس نهایی فیلم را به پایان برسانند.

مدیران پارامونت با اعلام تعویق زمان نمایش عمومی قسمت هشتم این فرنچایز، از تام کروز بازیگر اصلی آن هم گله کرده‌اند. آنها می‌گویند این بازیگر نباید صحنه فیلمبرداری را ترک و به جمع اعتصابیون می‌پیوست.

این در حالی است که خود کروز هم یکی از تهیه‌کنندگان ماموریت غیرممکن است و شرکت فیلمسازی او به صورت مشترک این مجموعه فیلم را تهیه و تولید می‌کند. تلاش‌ها برای صحبت با کروز از سوی رسانه‌های گروهی، با موفقیت همراه نبوده و این بازیگر خود را از انظار عمومی پنهان کرده است.

توقف کار فیلمبرداری قسمت هشتم فیلم در شرایطی است که نمایش عمومی قسمت هفتم آن در تابستان گذشته، موفقیت مالی چندانی برای سازندگانش به همراه نداشت. این فیلم با هزینه غیرقابل تصور ۲۹۱ میلیون دلاری خود که شامل بخش تبلیغات و بازاریابی هم می‌شود، تنها ۵۶۸ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد.

سهم جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی از این رقم ناامید کننده، حدود ۱۷۲ میلیون دلار بود. تحلیل‌گران اقتصادی سینما با توجه به رقم کلان هزینه‌های تولید فیلم، عقیده دارند تنها فروشی بالای ۸۰۰ میلیون دلار می‌توانست به آن لقب یک فیلم موفق و پرسود را بدهد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.