فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی چند روز گذشته محموله ۳ تن و ۷۱۰ گرمی مرفین، محموله یک تن و ۵۰۰ کیلو گرمی تریاک و محموله ۱۸ کیلویی شیشه، مرفین و هروئین توسط نیروهای انتظامی استان کرمان کشف و ضبط شد.

کشف ۳ محموله بزرگ موادمخدر توسط نیروهای انتظامی کرمان

به گزارش قدس آنلاین، سردار ناصر فرشید صبح امروز در آیین آغاز برگزاری بزرگترین مزایده خودرویی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اظهار داشت: همکارانم در نیروی انتظامی استان کرمان تعامل بسیار خوبی در ماموریت‌ها دارند.

وی بیان داشت: ماموریت‌های پلیس متعدد است و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی تنها سازمانی‌ست که بیشترین ارتباط را با مردم دارد. فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: تعامل بسیار خوبی در مجموعه‌های مختلف استان کرمان ازجمله اعضای شورای تامین وجود دارد و روحیه همراهی، تعاملی، خیرخواهی و حمایت‌ها را در ماموریت‌ها داریم و قدردان این امر هستیم.

فرشید ابراز داشت: امیدواریم به عنوان یک سرباز بتوانیم، سرباز خوب ولایت و خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم و در اجرای ماموریت‌ها با توجه به مسؤولیت‌مان اعلام کرده‌ایم، خدمتگذار مردم هستیم و جان‌مان در کف دست‌مان است.

وی تصریح کرد: ۵۲ شهید انتظامی در سال‌جاری برای امنیت و آرامش مردم جان‌شان را فدا کرده‌اند و در چند روز گذشته محموله ۳ تن و ۷۱۰ گرمی مرفین را کشف کردیم که در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: طی دو روز گذشته نیز یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم تریاک و در یک درگیری در مناطق جنوبی استان کرمان طی روز گذشته نیز ۴۰۰ کیلو تریاک و همچنین یک محموله ۱۸ کیلویی شیشه، مرفین و هروئین کشف شد که امیدواریم قدم‌های خوبی برای آرامش جامعه و خدمت به مردم باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.